čtvrtek 31. prosince 2015

Jaký byl rok 2015?



Jaký byl rok 2015?
Tento rok byl samý odkaz na svůj blog – článek a afillates linky.
Získané zkušeností:
Díky afill marketingu, jsem získat zkušenosti s Facebook reklamou jak ji správně cílit docela mně zaskočilo, když jsem si s tím hrál, že jsem tam zapomněl dát svůj odkaz. Reklamu jsem několikrát předělával. Alespoň že s pomocí teamu se mi náklady za reklamu vrátili zpět, díky prodeje přes můj odkaz (provize). Jelikož jsem ne měl živnostenský list tak fakturu poslal můj známý.
Příležitost afillates mám k propagaci „kurzy pro radost“ > výběr s více kurzů

Můj blog o TI oblasti ve které vynikám více, nemůže uspět s par příspěvky hlavně nadpisy a videí začal jsem vkládat více textu obrázku. Snažil jsem se jej udělat přehlednější. I díky kurzu magnetický web. Dále jsem si pořídil literaturu Wordpress > návod jak na redakční systém tvorba internetových stránek. WEB copywriting, a SEO optimalizace s tímto by se tento blog mohl posunout zase dál.
Přečtení takové knížky o SEO získám podněty na prodej svého know how > video kurz, i pro wordpress wep. Uplatnění pro svůj blog = vyšší návštěvnost = vyšší zisky z prodeje a google adsence.

Zkušenost z youtube  > je to delší proces video, které jsem nahrál před rokem se začíná více rozjíždět pokud je postup aktuální, máte více like, „to se mi líbí“ , Dělat videa byť mírně duplicitní z mých předchozích zaměřených na jednu operaci dejme tomu pouze změna WiFi hesel na routeru.

Žádné komentáře:

Okomentovat